Ftm_08_61 35+4 haftalık oldum hala bir damla süt yada sıvı yok tecrübenize dayanarak soruyorum kaç haftada süt gelir acaba yada doğumdan sonramı gelir kafama takıldı🤔
Birgul Ftm_08_61 benimde göğsümden süt gelmedi hiç 37+5te sezaryen oldum bebeğim çektikçe 3 gün sonra geldi çok şükür. Gebeyken herkesten süt gelmeyebilir iyi düşünün iyi olsun ☺️🌸
Dilara_guess Ftm_08_61 38+5′im bende de gelmedi henüz bence bu kişiden kişiye göre değişiyor canım doğumdan sonra hemen gelir inşallah🙏🏻
Ftm_08_61 Dilara_guess inşallah gelir aynen bazı postlarda okuyorum miletin sütü taşıyor bende merak ettim bi bendemi böyle diye hayırlısı hastaneye mama götürmekte fayda var