Goncagul27 İyi günler kızlar 20 gün sonra doğum yapacağım bebeğimin kilosu biraz düşük mama da kullanmayı düşünüyorum ama biberon alınca bebeklerin anne sütünü bırakıyorlar
almilaumay12 Goncagul27 Birazda bebeğe bağlı sanırsam,çünkü arkadaşım hem mama hem anne sutu ile besliyordu biberon ise phlips avent.
yasemin333 Goncagul27 47 günlük bebeğim aventin biberonunu kullanıyorum sağıp veriyorum bazen bir sorun yaşamadık.
hazalinannesi_1 Goncagul27 hayır bırakmıyorlar ben 19 aylık kızıma başından beri onu kullanıyorum memnunum hala daha beni emiyor
Nurssss Goncagul27 şimdiden mama kullanmayı düşünmeyin bence belkide sütünüz bol olup bebege yarıyacak😊
elediyebiri Goncagul27 Ben kullaniyorum. Kizim 20 günlük ve doymuyor. Emerken yorulup uyuyor diye Biberonla doyurmaya basladim. Sütümü sagip veriyorum. Ama onunla da doymadigi icin mama takviyesi yapmaya basladim. Hala meme olmadan rahat etmiyor ama
Dnzbulut Benim ablam nuk ve avent aldı hep doğduğundan beride geceleri ve dışarda sağıp veriyo çok memnun memeyi reddetmedi hiç ikisinide kabul etti bende aldım umarım benim kızımda sorun çıkarmaz ama her bebek aynı değil tabiki
Cerennn35 Goncagul27 avent kullanıyoruz günde iki defa mama veriyorum bir öğlen bir gece meme reddi yaşatmadı biberonumjs