IaybukeeI Derenils normalde yarın olmam gerekiyo ben öncesinde yaptım testlerde bi yanılma payı felan olabilirmi
IaybukeeI Daha 1 ay felan olmadı düsük yaptım aslında adet olmam gerekiyo adetim hiç şaşmaz bu arada düsüğün üstüne gebe kalmış olabilirmiyim tekrardan. Adetim normalde yarın diye gosteriyo bu arada.
Medine-9524 IaybukeeI ama mutlaka gidin hastaneye bende 1. Düştükten snra 2. Direk hamile kaldm ve o da düştü bebeğe vitamin gidemediginden bi görünün mutlaka
ZeynepUstaaa IaybukeeI olabilrsin banada öyle olmuştu düşük yaptım peşine hiç korunmadım ve hemen yine hamile kaldım 3 buçuk yaşında oğlum şimdi 🥰
IaybukeeI Medine-9524 bende 2 kere dusuk yaptım 2ci düsüğümün ustüne adet gormeden 1gun var yani test yaptım simdi boyle cok silik bi cizgi var
Medine-9524 Medine-9524 gebelik görünüyor o çizgi biraz snra iyice belirginlesir ama mutlaka kan testi ver
Derya2867 IaybukeeI var aynısı bende de oldu hatta yaşadığım yer çok sıcak acaba buharlaşma dolaylısıyla mı oldu diye kendimi yiyip bitirdim 3-4 gün sonra o ikinci çizgi kopkoyu oldu
IaybukeeI Happykariner rabbim isteyen herkese başta sana sağlıklı sıhatli evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻❤