Gzmk cnm bebeğini bu yüzden kaybedenleri okudum burda birçok kişi yaşamış bende ilk duyduğumda çok kötü günler geçirdim her geçen güne şükrettim 21 öğrendim doktorumun verdigi ilaclari iğnemi fitilimi kullandım yatmami istedi yattım dinlendim iki haftada bir kontrole gittim erken doğum riskin var dedi çünkü prematüre bebekleri araştırdım ilk hedefim 24 haftalik olmaktı sonra 28 sonra 30 derken 32 haftalık olduk şükür Rabbime doktorunu dedikleri yap yat dinlen bide 24 haftaya kadar serklaj ameliyatı olabiliyosun doktorun uygun görürse bnm çok aşırı bı kısalma olmadığı için ameliyat değilde dinlenmeyle ilaçlarla önlem aldı doktorum herşey güzel olsun inşallah bizim için dua ett cnm geçmiş olsun 🤲🏻