Hamileliğimin daha 7. Haftasından beri ceviz kaju gibi kuruyemişler yiyemiyorum tiksindim 🤢 şuan 34 haftalığım balık deseniz yakınımda balıkcı yok pazardada satılmıyor yaşadığım yer kasaba gibi bi yer. Kendimi bunlardan yiyemediğim için suçlu hissediyorum en faydalı şeylerden uzak kalıyorum bebek için faydalı halbuki ☹️ sadece her gün yumurta yiyorum kırmızı et fiyatları zaten malum ayda 1-2 kez anca. Yani baska hangi besinlerden bu vitaminleri alabilirim bebeğim gelişsin istiyorum