Saliha16 Kızlar 6 haftalık hamileyim bu sabah sol kasığımda ağrı başladı. Sanki böyle tuvaletim varmış ve çok tutmuşum gibi bi baskılı ağrı var. Bu durum normal midir? Yaşayan varmı
N_duygu Saliha16 ben 34 haftalığım suan. İlk haftalarda benimde böyle oluyordu doktor gayet normal demişti 😊
Saliha16 N_duygu tşk ederim normal mi diye merak etmiştim daha bebeği görmedik o yüzden tedirgin oldum. Cuma günü randevumuz var