Nrd34 Merhaba. Gebelikte çatlak oluşmaması için neler kullanıyorsunuz? Ve hangi aydan itibaren kullanmaya başladınız, yardımcı olur musunuz 🐣🍂
mlkkk Nrd34 12den beri kullanıyordum tabi düzenli değildi 20den sonra düzenli kullandım ama sıfır fayda 🤷🏼♀️🤦🏼♀️Başta Hindistan cevizi yağı ve bebe yağı şuan bio oil ve diğer ikisi 😅
Sadece_anne Nrd34 Canım bu genetik ne kullansa da eğer olacaksa oluyor. Benim son ana kadar yoktu birden oldu üstelik hic kilo almamıştır ve bayağı bol su tüketen biriydim
Ebruycll Nrd34 genetik olarak galiba 35+4 hiç birşey kullanmadım çatlağım hiç yok bol bol su tükettim sadece çok kilo almama rağmen çatlamadım
PurpleTail Nrd34 13. Haftadan beri İncia kullanıyorum karnım çok hızlı büyüdü zayıf hamile kalmıştım 24.haftadayız hiç çatlağım oluşmadı henüz.