Guneyinannesi1 ben doktor Kağan Kocatepe’yi dinledim o bu erken haftalarda su gelmesinin çok çok çok düşük bir ihtimal olduğunu söyledi. Hamilelikte akıntı çoğalıyo kendini koruma amaçlı sanırım hep akıntımız olucak sizde Kağan beyin videolarını izleyin gerçekten çok bilgilendirici ve öğretici stres yapmayın akıntı sarı yeşil ve kokulu değilse sıkıntı yoktur 🙏🏻