baloglusuuumm Geçen hafta hiç bel ağrım yoktu bu hafta bel ağrım başladı ,5 haftalık şuan sıkıntılı bi durum mu ?yaşayanlar var mı
Sinemmm4 baloglusuuumm gayet normal benimde o haftalarda çok ağrım vardi şuan 17 haftalık sayılırım ara ara ağrım oluyor maalesef çocuk büyüdükçe sistem öne doğru gittiği için