Cuma günü sabah 7 de yatisim yapilacak hep normal doğum demiştik bugün muayene de bebek 3.850 kg olmuş doktor normal doğumda sıkışabilir riske atmayalim dedi ve sezeryana alicam dedi hala şoku üstümden atamadim hep normal icin hazırlamıştım kendimi beni ne bekliyor bilmiyorum sezeryan hakkinda hic bir bilgim yok bilgisi olan anneler beni neler bekliyor?