Didi06 [silindi] Selim çok güzel bir isim. Bu isimde tanıdıklarım da uysal 💙 Emir ismi bana soğuk geliyor. Anlamı güzel ama
mmek_2014 ebrr1048 kesinlikle dogru 😅 4.5 yaşında oglum var adı Emir bir saniye yerinde durmaz 😅 hatta hamileyken bende selim ismini düşünmüştüm şimdi diyorum keşke selim koysaydım belki akıllı uslu olurdu 😅
[silindi] Mom626 evet cidden çok var selimin anlamını beğendim ama yine de ikisi arasında gidip geliyorum
mmek_2014 ebrr1048 gerçekten öyle 🥰 ama bir de şu var tanıdığım bütün Emirler inanılmaz zeki ve özgüvenli çocuklar. Benim oglum da öyle. Çok dışa dönük bir çocuk. Böyle olmaları benim çok hoşuma gidiyor 🥰