ZumrutHanim hanimlar 14. haftaya girdim masallah subhanallah gobek deliğimin ici biraz da etrafi kararmis acaba normalmi
BegumIscanTunc ZumrutHanim bendede oldu canım doktoruma sordum normal dedi doğumdan sonra düzelmeye başlıyor dedi
BusraUras ZumrutHanim benim göbek değilim şuan kapkara 34+4 deyim. Doktorum normal bir durum hamilelikte dedi.
Cicilibicili ZumrutHanim normal merak etmeyin. Gelecekten yazıyorum tüm kararmalar ve lekelenmeler geçiyor ☺️
canserko ZumrutHanim canım benim kararmayan bi kulak memem kaldı 😂 geciyormus, suan görüntü sanki geçmesi imkansız gibi ama geciyormus işte
BegumIscanTunc ZumrutHanim bende beyaz kumral ten arkasındayım canım bende öyle görünce şaşırdım hatta duşta hafif kese yapınca kızardı son çare doktoruma sordum oda Normal olduğunu doğumdan sonra düzeliyor dedi içim öyle rahat etti
gulnihal89 Benim de şu an hafiften kahveremgimsi oldu. Ama 14. Haftada yoktu. Yeni oldu benim. 26. Haftadayım.
BusraUras ZumrutHanim bu siz ve vucüdunuzla alakalı bir durum. Kimininki erken kararır kiminki hiç kararmaz. Benimde çok erken başladı. 20.haftalarda falan.
Birumuteses29 Kızlar bende 10+4 üm dünden beri göbek deliğimin alt tarafına böyle ara ara ağrı giriyo gibi çok kısa sürüyo ve hafif normal mi en ufak şeyde de doktoru aramak istemiyorumda yaşayan var mı