Tüp bebek sürecinde olup iğneli tedaviyle 2 tane ise az oluşmuş yumurta, ama aşılama ise gayet iyi 3 ve fazlasında işlem iptal ediliyor aşılama da zaten , doğal buyume ne tüp bebek ne aşılama için tedavi olmamışsanız iğne ilac kullanmamışsanız da gayet iyi 2 yumurta sayısı.