seydaomer Perşembe günü cinsiyet öğrenmeye gideceğiz 16. Haftada öğrenenler, göstermeme durumu olabiliyor mu ya da 16da kesinleşip sonradan cinsiyeti değişebilir mi erken mi sizce ? 😊
Zeyyyn seydaomer pozisyon musaitse kesindir 16 haftada gördüm 20 haftada hamfendi ayaklarını kapatmişti mesela 😂
seydaomer Derya_ozer2 İnşallah yaa çok heyecanlı her ikisi de farketmez ama artık belirsizlikten kurtulalım 😅
seydaomer 14_aytekin Bende ilk cocugumda 12 haftalıkken öğrendim erkek olacağını daha doğrusu kemik yapısı erkeğe benziyor demişti doktorumuz ama bunda söylemediler 13 haftanın bitimine yakındı gittiğimde daha çok erken dediler sadece
Zeyyyn seydaomer sakin olarak gidin yeter ben dün gittim çok paniktim oda etkilenmiş pusmuş yüzünü gözünü heryeni kapatmış 😊 sağlıklı olsunlar da hayırlısı olsun
Mom54544 seydaomer evet detaylıda da kız dediler şehir Hastanesi’nde de gittim ne diycek bakalım diye stajyer doktor pipi gördü ama detaylı öncesi tabikide inanmamıştım 😂 taaa 12.haftada kız diye tahmin etti doktorum halada kız diyo 😊
Ayselaysun seydaomer ben ikiz g3beyim 12. Haftada biri kessin erkek dedi digeri de erkek gibi d3di 16 da gittigimde digerinin de erkek oldugunu ogrendim yani 16 . Haftada k3sinlesecegini dusunuyorum