Fkartal 37+4 deyim bugün hastaneye gideceğim. Bebeğim erkek sizce kilosu boyu nedir. Acaba doktor ne diyecek çok merak ediyorum
Merve3460 Fkartal bende cuma gitmstim tam 37 haftalıkken boy 50 cm kilo 3.230 gr dı normal doğum yapabilirsin dedi doktorum çatı muayanesi oldum bakalm yarın da kontrole gideceğim
Ftm_08_61 ipekk96 neye göre gün verdiler acaba sezeryanmı olacaksınız bende 38 haftamı doldurup normal doğum yapmak istiyorum çok sabırsızım bu durumda suni sancıyla olur heralde kendi sancım olmazsa
Minikmucizem24 37+5 daha sancı filan yok sadece karnimin kasıldıgini hissediyorm ve bel ağrım oluyor normal doğum için bekliyoruz 36da 3100 gramdi 4000 ü geçerse normal olmaz dedi korkuyorum açıkçası
Fkartal Gittim hastaneye kilosu 3250 boyu da 51 miş doğuma daha 20 gün var o zamana kadar 4 kiloyu gecer mi acaba tansiyon ilacına başlattı
Fkartal Nilasyamom sabahları bı haslanms yumurta ve bi kase yoğurdu hiç atlamam ve birde eşim çok et seven biri o yüzden etli yemek yiyorum sürekli sanırım o yüzden protein açısından yarıyor bebeğe
Minikmucizem24 Azizecakir sadece sertleşme oluyor herhangi bi ağrı hissetmiyorum ama artık gün içerisinde daha fazla sertleşiyor
Hellolo 37+4 yarın gideceğiz kilosunu bende merak ediyorum 36 haftada 3300 düşuan belli değil bakalım 😄
Nilasyamom Fkartal hmm sabah kahvaltıda 2 yumurta yiyorum bende. Şu et yumurta meselesi gerçekten mide bulandırdı artık valla 😁 bebişko sağlıcakla gelsin vegan olcm
Fkartal Buket1906 markasını unuttum kalktığımda bakayım ama tansiyonumu yüksek buldu birkaç kez de yükseldiği için tedirgin oldu gebelik zehirlenmesi olur falan diye son dakika sürprizle karşılaşmak istemiyorum dedi
Buket1906 Fkartal ay Allah göstermesin canım inşallah Bi sıkıntı olmadan atlatırız bende kullanıyorum da Bayadır alfamet