Arkadaşlar bir tavsiye olarak yazıyorum. Ben geçen ay kimyasal gebelik geçirdim sonrasında da ovulasyon testine başladım ve yumurtlama gününü net olarak görebildim. 28 Mayısta gebelik ve kan testinde pozitifi gördüm. İnşAlllah isteyen her kadına Rabbim bu duyguyu yaşatır 💜🤲🏻💜