Sevgili admin, keşke paylaştığımız linkleri görüp de yorumları kaldırdığınız gibi, şurada gebe insanların birbiriyle karşılıklı atışmalarının yaşandığı başlıkları da kapatsanız. Yazık, seviyesizlik demeyeceğim, bildiğin hormonlar yönetiyor diyeceğim. Diyeceğim ama hem kendilerini hem de diğer gebeleri geriyor bu tarz başlık altı karşılıklı yazışmalar…