Hatice4446 Sizde de oluyor mu bu durum ya arada öyle bi ittiriyo ki sanki kendini iğne batar gibi oluyo alt tarafım
Elakeskin Hatice4446 Benim göğüs altımda oluyor iğne batması 😔 afedersin sütyen bile takamiyorum takmadigim halde bile sürekli ağrı var
Fkartal Bende de oluyordu geçen hafta iğne batması sanki doğuracakmisim gibi hissediyordum şu an 38 e giricem bebek kanala yerlesmeue çalıştığı için oluyor daha alt tarafında sürekli yoğun baskı hissedersin o çok rahatsız edici bakalım ne zaman doğacaklar