Denis19 Bebeğim bas geliş pozisyonunda ama daha çok erken değil mi doktor bisi demedi ama burda okuduklarından korktum yine . Sorun mu bu sizce başı aşağıda olmasi
Asli91 Denis19 korkmana gerek yok.Ben 21.haftadan beri ne zaman gitsem kızımın hep başı aşağıdaydı 😊 34 haftalığım kanala girmeye başlamış.Bi sorun yaşamadım yani.
Denis19 Nisanurr daha geçen hafta gittiğimde poposu aşağıdaydı bende ondan şaşırdım inşaALLAH sorun çıkmaz canım 🙏🙏
Asli91 Denis19 tabi canım.Doktorum bi kısıtlama getirmedi.Yürüyüşede çıkıyodum o haftalarda şimdi sıcaktan çıkamıyorum sadece.