Kızlar merhaba 35 haftalık hamıleyım bugun doktorum bebegın 2 haftadr kılo almadgını ve erkn doğum olabılıcegını söyledı 2250 gram bebegım ve bugun cıger gelıstırıcı ıgne yarında 2.dozu vurulucağımı söyledı cumartesı ıse her ihtımale karsı ac karına gelmemı söyledı sizce bebegım kuvezde kalırmı yada cıgerlerınde bı sıkıntı olusurmu