MHA21 Herkesin bir görüşü var buna saygı duyuyorum , ben maddi imkandan ilk ay sıkışıklığından ve beni biraz hafifletmesi amacından stok yapmayı tercih ettim allah büyük sıkışıklık oluyor ve herşey pahalandı gerçekten herkesin yardımcısı olsun 🙏🏻 Açıkcası marka konusunda hiç endişe etmedim kendimce beni tatmin ettiğini düşünüyorum ki (primayı geçti bence ) Sleepy markası 99.5 doğal içeriğe sahip olan bir bebek bezi - ıslak mendil konusunda da ben 12 paketli -x2 ıslak mendil
1-2-3 numara 4 paket olmak üzere her birinden bebek bezi aldım aslında daha alacaktım ama trendyol indirimden stoğum yetmezse o an alırım diye bıraktım bana yeterli geldi 🙏🏻