Meryemce92 Adete 4 gün kala cumartesi beta 12,55 çıktı. pazartesi günü 36 çıktı. 2 gün arayla vermedm 1 gün arayla vermiş oldum. Artış sizce iyimi ? Perşembe bir daha vericem.
Hayal95 Meryemce92 Bi paylasiminda 21.55 HCG değeri yazmışsın ondan dolayı artışın kötüymüş gibi geldi onu düzeltirsen kızlarda yanlış yorumlamaz🙂Bana sorarsan gayet güzel artmış sağlıklı doğar inşallah
Sabihanur1 Meryemce92 2 gün olmus bu şekilde verilmesi gerekiyor zaten Cumartesi verdiysen pazartesi sonra çarşamba feğerin güzel artmıs
Sabihanur1 Meryemce92 evet 2 gün geçince veriliyor siz Cumartesi verdiğinize göre pazartesi 2. Gün oluyor 3 katı artmış nerdeyse gayet güzel.birdaha vericekseniz Çarşamba ve cuma günü oluyor.Çarşamba günüde artış güzelse birdaha baktırmaya gerek yok diyor doktorlar