Benim de sürekli oynuyor değerlerim şuanda 75 mg kullanıyorum. Bebege hic bir zararı yok. Kullanmamız gerekiyor mutlaka. Ben 22 haftalık oldum hamileliğimin başından beri kullanıyorum muhtemelen sonuna kadar da kullanicam. Gecen ay ki degerim 4.96 ydi 😍