Deletedmom0067 Kizlar 33 haftaligim dun oglen 12 gibi karnima surekli sanci giriyordu ust taraflarina 5 6 dkda bir girip cikiyordu 15 20 saniye suruyordu cok siddetliydi agliyodum hatta aksamina lavaboya gidince ishal oldugumu gördüm o sancilar falan hepsi bundanmiymis yoksa dogum sancisi olabilir mi şuan iyiyim ama hicbiseyim yok
Ceyduygu Deletedmom0067 Canim bende de olmustu enfeksiyon cıktı bence gitmelisin acile git bi ntsde baksinlar en azindan
Ceyduygu Deletedmom0067 Evet antibiyotik verdiler. Allah korusun enfeksiyon erken doguma bile sebep olabiliyor
Nesringurkan Aynen bnim idrar yolumda vardi zaten bide bagirsak enfeksiyonu cikti ama suan gecti 3 gun cektim