Aasu Benim 4+6 haftalık kan testi yaptırdım bide kendim gebelik testi yaptım. Şimdi hemen doktora gitmeme gerek varmı kızlar. Gitsem anlaşılır mı? Biraz tedirgin oluyorum daha yeni benim gibi olanlarınız vardır mutlaka