Gezegen_00 Kızlar su ile aram çok iyi değil bebeğim için günde 1,5 litre kesin su içiyorum ama bu da mı az bilemiyorum , bir de enfeksiyonum da var biliyorum fazla içsem iyi olur ama dakika başı tuvalete gitmekten de nefret ediyorum sizler ne kadar su içiyorsunuz ?
Nigarhacizade Gezegen_00 ben de -1,5-2 litre maks iciyorum. Daha fazla zorlamak istiyorum, amma midem bulandığu için su da artırıyor bulantıyı daha da. Tiksinerek içiyorum fazlasını 🥺 inşAllah 12ci haftada biter demişlerdi. 12 yi bitiriyorum hala azalmıyo tiksinme hissi ve bulantı🥺
Sadiyy35 Gezegen_00 ilk aylarda 1.5 2 litre içebilirsin ama Bebek büyümeye başladığında 2.5 3 litre dedi
MustafAyse Gezegen_00 benim geceyle birlikte 4 u buluyor sanirim ama hamile degilkende cok icerdim su yaniniza bi sise alin bir anda icmeyin yudum yudum icersiniz enfeksiyona iyi geliyor su bebek icinde iyi tabi
Cennet-polat Nigarhacizade başlarda icemiyor insan ben bir brdak bile içemiyordum geri kusuyordum şimdi en az 2iciyorumdur hiç bir sorun yaşamadım su ile ilgili yinede
Dilekcnkn Gezegen_00 ben hemen hemen 2 lt 750 ml lik bir şişem var onu dolduruyorum içiyorum sürekli birde gece büyük bir bardak alıyorum yanıma öylee idare ediyorum keşke biraz daha fazla içebilsem sende biraz zorla kendini limonlu falan iç
svksym Gezegen_00 en az 2 buçuk olmalı bence hamilelikte. Ben 19 litreyi tek başıma 4 / 5 gün de bitiriyorum. Benimde aram yoktu ama şişeyi yanimdan hiç eksik etmiyorum sürekli içiyorum..
Soe Gezegen_00 ben de çok az içiyordum sonra bebeğimin suyu azalmış ve doktorum az su içmeme bağlamıştı. Bence en az 2 lt için günde hatta 2yi geçseniz daha iyi olur
momlove1 Gezegen_00 benımde enfeksiyonum var doktorum en az üç lt içmemi istedi enfeksiyonum yogundu erken dogum riski olacak diye tuvalette yattım resmen ama yinede içtim sanırım hepimiz aynı durumdan müzdaribiz.
Annecik_ Gezegen_00 malesef az ama sanırım kilo ile 0,033 ile çarpılınca bulunuyor. Ben 72 kiloyum 72*0,033=2,376 yapıyor. demek ki 2,3 lt su içmem lazım günde haydi sizler de hesaplayın. Ki hamile olduğumu var sayıp ben bunun üstüne çıkmaya çalışırım.
Ekvatoral Gezegen_00 Ben gebelik önceside bol bol su içen biriyim. Gebelikte de öyleyim hele sıcakların artmasıyla beraber 3,5 litre su içiyorum aşağı yukarı. Şişenin için meyve dilimleri felan koysanız belki içmenizi kolaylaştırır
miniko_2308 Gezegen_00 ben de su içerken zorlanıyorum daha doğrusu içtikten sonra midem bulanıyor, üzerine bir iki çubuk kraker ya da sarı leblebi yiyorum o biraz bastırıyor belki size de fikir olur. Bir de hızlı içmemeye çalışın su içtikten sonra hemen uzanmayın bunlar da bulantıyı tetikliyor.
Gmzclb Gezegen_00 bende 3 lt içiyorum ama bide bana sorun şişe elime yapışmış durumda yudum yudum hiç istemiyorum ama o kadar zorluyorumki 2. 1,5lt şişenin son yudumunu alırken artık bayılcam🤣
Nzlozkn Bende bazen 2 buçuk lt içiyorum bazen 1 lt zor içiyorum değişiyor ama dolaba atın soguk soguk iyi gidiyor havalar da ısınmaya başladı faydasını görürsün
Selma_aygun Canım günde 2-2.5 lt su içerken enfeksiyon oldum 4 lt ye çıkardım enfeksiyonu attım çok şükür bundan böyle 4 lt en az devam yani icebilirsen arttır 3 lt ye kadar çıkar her türlü faydası var sanada bebeginede
birkedilianne Gezegen_00 Hamilelikten önce 4 litre içiyordum. Şuan daha fazla bilmiyorum. Hayatıma lavaboda devam ediyorum
Zehra2938 Gezegen_00 bende az içtiğim için bebeğin suyunda azalma olmuştu doktorum çok riskli dedi hergün 3 litre içmelisin dedi ve kontrole çağırdı hergün üç litre iç şakın ihmal etme akşama kadar epey zaman oluyor zaten aralıklarla güzelce içmelisin bende öyle yapıyorum