Moonlight1 içini ferah tut bişey olmaz inşallah sürekli doktorunla görüş ilaçların varsa aksatma bende ilkimde düşük yaptım yine 6 haftalık hamileyim geçen gün kahverengi lekelenmem oldu ama o gün kendimi çok yormuştum doktorumla görüştüm hemen yat dinlen bol sıvı tüket dedi ben progestan kullanıyorum kanama ve düşük önleyici keşke sanada verselerdi sende öyle yap mecbur kalmadıkça kalkma bile