Hatice4446 Sizinde varmı ya bu haftalar 2 gündür özellikle çok ağrıyor belimin alt kısmı pöçü kemğimi ne diyolar oraya
Tuba11 Hatice4446 Ben Benn 😔😔 36+2 ayağı kalkmakta zorluk çekiyorum inanılmaz bı ağrı belimin orta kemiği tam dediğiNiz yer. Yatıyorum ayrı kalkıyorum ayrı bı ağrı 😔😔
Hatice4446 Tuba11 hadi ya sizindemi geçmiş olsun peki pozisyonu nasıl bebişin benim ki kafa aşağıda baskılıyormuş 1 cm de açıklık varmış sanırım belim çok ondan ağrıyor
Tuba11 Hatice4446 Perşembe günü gidince ogrenicem canım daha. Geçmiş olsun 😘🙏 sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin Rabbim 🙏🙏