aylin08166 Merhaba güzel anneler 26.haftamdayım 2 gündür bebeğimin hareketleri yok denecek kadar çok az endişelenmelimiyim, çikolatayada tepki vermiyor
YuvarlanamayanPandaa aylin08166 arkaası dönük duruyor olabilr uyuyor olabilir benım 30 dan sonra oğlum öyle olmuştu arkasını dönüp uyuyordu sürekli hareketlerini hissedemiyrodum 2-3 gün
Morvy aylin08166 26+5 haftalığız dünden beri bende aynı şeyi yaşıyorum normalde kıpır kıpırdı sanki hiç uyumazdı hep karnım oynardı dünden beri okadar minik minik hissediyorumki zor anlıyorum bazen onuda kasıklarımda hissediyorum nedense niye böyle oldu bilmiyorum. Bir kere daha oldu aynı bu şekilde 3-4 hafta önce ama 1 gün sonra düzelmişti🥺
Sedasmsk aylin08166 bende 26+4 haftaligim 2 3 gundur hareketleri azalmisti çikolata yedigim halde azdı hareketleri sonra su içmeye başladım hareketleri cogaldi bugünde doktora gittim gayet sağlıklı dedi kalp atışını da duydum çok şükür içim rahatladı ama bazı zamanlarda oluyormuş oyle pozisyondan kaynaklida olabiliyormuş
CeyhunMelikeMislina aylin08166 canım bence doktora git benimde öyle oldu çok tehlikeli bi durummuş eğer kıpırdamasaydı sezeryana alacaklardı
fethiyeli48-48 Morvy bende 20 haftalığım bugün benim De hareketleri yok denecek kadar azdı gerçekten insan üzülüyor ve korkuyor ya
Morvy fethiyeli48-48 siz nezaman hissetmeye başladınız peki? Ben 17-18 haftada ilk hissetmeye başladım 20. Haftada net hissediyordum ama şimdiki gibi değil tabi çok az ve minik minik bir gün çok bir gün daha az olurdu insan gerçekten endişeleniyor evham yapıyor ama süzün haftamız biraz daha erken🙏🏻 Şuan 26+5 haftalığız aslında hissetmiyor değilim ama öyle önceki gibi kıpır kıpır değil hatta ben bu kız hiç uyumuyor heralde diyordum şimdide daha sakin anlamış değilim😕
fethiyeli48-48 Morvy ben de 16 da hatta 15 hafta bile diyebilirim ilk hissettim 19 20 haftamda baya baya aktif hissediyordum dün filan hatta baya aktifti bugün böyle sessiz olunca insan korkuyor yz . Sizinde mi benim haftalarımda bir gün fazla bi gün azdı
Tahamm47 fethiyeli48-48 evet bende öyleydim çok nadir hissediyordum aradan bı kaç gün geciyordu. Normal daha küçük zaten hareketlerinden belli oluyor küçük küçük attığında hala minik bişey olduğu😅 şimdi masallah daha kuvvetli atıyor büyüdü
Tahamm47 Mesela ben bugün sabah 5 te falan uyandım baktım hareket yok bende durtmeye başladım biraz bekletti ama tepkisini verdi Bazen sabır istiyor inad ediyorlar😅
gulsahalp aylin08166 bazen 1 hafta hareket etmedi o haftalarda korkulacak birşey yok canım sürekli hareketlerini hissedemeyiz zaten gün içinde bizde hareketli olduğumuzda o zaman hiç hissedemeyebiliriz, bi iki güne başlar 🥰❤️❤️