Evet bende çok severim ve iki kere az porsiyonlarda yedim genelde yenmemesi gerektiği yazıyor doktoruma mutlaka soracağım ama yüksek miktarlarda tüketmekten bahsediyor inyernette yazılar genelde mesela hergün günde bir porsiyon yersen tehlike arz ettiğinden bahsediyor merak ettiğim kendi doktoruma sorana kadar daha önce doktoruna bu konuyu danışan varmı bu arada cevaplar için teşekkür ederim