Kbraelif_15 Susam1 İçtende dikişim var galiba kızlık zarının kenarının yırtıldığını büyük ihtimal bebek parmağını taktı demişti ebe 🙄 normal hayatta çok hareketli bi insanım böylr hareketlerimin kısıtlanmasına canım sıkılıyo 🥺
Susam1 Kbraelif_15 benimde kızlık zarının orası yırtılmıştı 🤨 zor iş doğum Allah yardım etti çok şükür iyileşme olayıda 1 aya toparlanır büyük ölçüde
Kbraelif_15 2_pamukannesii Gidiyim bakıyım o zaman bana kontrole gelicen falan denmemişti bende o yüzden gitmedim