Kamuda esnek çalışma devam ediyor biliyorsunuz. 10 yaşın altında çocuğu olan kadın çalışanlara idari izin veriliyordu. Öğretmenlerden kullanan var mı? Kullanan da duydum kullanamayan da. Sizlerde durum nedir? Ben kullanmak istiyorum. Müdür yardımcıma sordum, o da ilçeye danışacak.