Ciciannem27 ben de de var kansızlık gebelikten önce de vardı. Sağlık ocağında ki doktor ilk 3 ay yükselir gebelikte kan, sonrasında seni sarsar dedi. Sonuçlarımı kendi doktoruma gösterdim. Doktorum 12. Haftadan sonra ilaç başlayalım dedi. Doktorunuz ilaç başlar muhtemelen