ilkbahar1 selam canim ,oncelikle dogumuna cok az kalmis zaten ,diger birsey bebeginin kilosu cok guzel masallah ,korkma normal dogumu gayet guzel yaparsin,ki zaten artik bebis hic kilo almaz,oyuzden sezaryan olma derim,dogumdan sonraki surec ise tabiki zorluklari olacak ama ustesinden bir sekilde gelecen,ama keske yaninda bir kisi kalsaydi 1 hafta enazindan