Kubraygun_ öncelikle geçmiş olsun, doktoru şikayet edin bence ne kadar kolay hemen kalbi atmıyor alalım demek bi annenin dünyasını başına yıkmak..o haftada zaten kalp atışı duymak için çok erken endişelenecek bir durum değil ki 9-10 haftaya kadar bekleyenler var hiç korkmayın başka doktora da görünün acele etmeyin 7-10 gün sonra gidin bence garanti olsun duymanız inşallah sağlıkla kavuşursunuz🌸