miracinannesi1 Biz 23 haftalık olduk ama normalde hareketlerini falan hissediyorum aslında ama çok net değil ve günde en fazla 3-4 kez hissediyorum hareketlerini 2 haftadır falan hissetmeye başladım sizce normalmi?
Mom789 miracinannesi1 minicik de olsa hissediyorsan ara ara sıkıntı yoktur o aralar düzenli bende hissetmedim ama 28den sonra düzenli ve sert hiseettim eger hic hareket hissetmiyorsan hastaneye bi gorun canim nolur nolmaz insallah sıkıntı yoktur
zeynepemiromer miracinannesi1 canım benim de 20 haftalık bende gün oluyo hiç hisswtmiyorum gün oluyo hep hissediyorum bende tam 19 da hissetmeye başladım ondan önce niye his yok diyodum şimdi ara ara seğirme oluyor hep doktorum 24 e kadar duzensizlik yada hissetmemek normal demişti yani vucudumuzla alakalı bir durum birde daha kemikleri sertlesemedigi için her şeyi hissedemiyoruz aslında karnımız da aşırı hareketliler ben ulstrasyona gittiğimde hiç kalkıp eve gelesim gelmiyor onu öyle görünce 🤗
miracinannesi1 Mom789 yarın detaylıya gideceğim ama böyle telaş yaptıkça hemen kalkıp gidesim geliyor
miracinannesi1 Mom789 evet ufak da olsa en az 1 kere hissediyorum ama çok değil milletin bu haftalarda yerinde durmuyormuş
Mom789 miracinannesi1 o zaman icin rahat olsun hissediyorsan ben 23 te hissetmeye başladım 28e kadar da çok hafif ara ara hissediyordum hatta bazen hissetmiyorum bile ve ben daha ne hıçkırık hissettim.ne tekme hicbisey hissetmedim ama 28i geçtik artık karnım hareket ediyordu. 30dan sonrada 24 saat yerinde durmuyordu gram uyumuyorum şuan 37ye gircez artık hareketler biraz yavaşladı için rahat olsun yarin detaylıca görürsün hareketlerini zaten sen cok hissetmeyebilirsin normal🥰