balmelek Kızlar ben iki aydır. Bu burun akintisindan tükendim. Herhalde bu yaşıma kadar toplasan bu kadar burun silmedim. Özellikle sabahları. İkinci gebeligim ilkinde böyle olmamıştı. Bu bildiğin nezle gibi silip duruyorum.
CaglaNr balmelek ben daha çok burun tıkanıklığından şikayetçiyim ama hamilelik sürecinde doğal olduğunu söylüyorlar 😂
Merve5561 balmelek aynı durumdayız ikinci hamileliğim ilkinde olmamıştı sabahları geniş akıntısıyla başlıyorum güne hapşırmaktan canım çıkıyor peşpeşe 10 kere 2 aya yakın oldu böyleyim bıktım valla herkese korona değilim 2 aydır böyleyim diyorum 😂
tazeanne123_ balmelek benim de öyle ilk gebeligimde hiç böyle bişey olmamıştı sürekli hapşuruyorum burnum akiyo ve tikaniyo internetten baktım bazılarının 3 ay bazılarının da 9 ay sürüyormuş bu durum.☹️
Bestosko CaglaNr benim de başından beri hep burnum tıkalı özellikle geceleri 😬 ama normalmiş doktorum öyle söylemişti. Deniz tuzu önerdi ama kullanmadım, alıştım sanırım artık 🥴
Merve5561 balmelek henüz gitmedim canım cuma öğreniriz heralde kontrolüm var 12 de söylemedi dr size bişey dedi mi
Merve5561 balmelek benim dr hiç tahmin etmedi bakalım canım benim bi tane kızım var 2.5 yaşında onda da 16.haftada söylemişti erken söylemiyor ben de merak ediyorum baya bakalım ne diyecek cuma