CaglaNr 5 haftalıkken geçirdim canm bol bol portakal sık ic turşu ye bol bol dinlen ben öyle yaptım doktor agrım olursa parol içebilirsin demiati içmedim allaha şükür 29 haftalık olduk hala içmedim birde beni arayıp hastaneye gidip doktorun bakmasını istemişlerdi testten 1 gün sonra kan falan vermiştim bebek için bakıyorlar heralde birde kovid geçirenler de d vitamini eksikliği meydana geliyormuş doktorunuzdan sonra d vitamini vermesini isteyebilirsiniz