Çok fazla yorum okuyarak gittim kendime açıkca tüm yorumlardan da bahsettim kendisine ☺️☺️ kötü yorum yapan arkadaşlara selamı vardı.
Çok sevecen çok tatlı ve aşırı ilgili bir hanımefendi kendisi 19.haftam da tanışmanın mutluluğu anlatılamaz,aradığım sevecen sıcak kanlı neşeli bir doktor buldum. Yaklaşık yarım saat sürdü muayenem ve hiç sıkılmadan dinledi 🥰🌼
Teşekkür ederim kendisine. ❣️
İyi ki olumsuz yorumları gözardı etmişim🙏🏻