Melikeozkan28 Hanımlar 38+1 im dün gece aşırı bel agrım oldu ve akıntım çoğaldı sızce doğum belırtısı mıdır normalde 14 hazıran doğum denmıstı ne yapmayalım ya da doğum başlaması ıcın 😞
Azizecakir Melikeozkan28 benimde dün akşamdan bu yana bel sırt ağrılarım var hala devam ediyor uyutmuyor hastaneye gidip gitmeme konusunda kararsız kaldım galiba yavaş yavaş doğuma hazırlık sancıları giriyor
Elakeskin Melikeozkan28 bende 38+4 deyim benim de sol tarafım çok şişiyor bele vuruyor akintim çok afedersiniz günde 3 kere iç çamaşır değiştiyorum doktor 11 Haziran gibi doğum olablir dedi
N_A_Z_L_I_M Melikeozkan28 Canım benim seninle aynıyız 14 haziran 15 haziran 🥰 Benim de şikayetlerim aynı akıntı o kadar çok ki kasilmalarım adet sancıları gibi oluyor arada. Bekliyoruz bizde Rabbim bir avazda kurtarsın🤲🤲 sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🤲
Melikeozkan28 N_A_Z_L_I_M aynen öyle canım çok zor bel agrısı hele bırde dün idrar gibi ama şeffaf idrar geldı acaba su mu dur bılemedım ya
nisafrkn Melikeozkan28 Aynı canım 14 Haziran gözüküyor akıntı sırt bel ağrısı baskı batma bembeyaz akıntı neden oluyor acaba 🙈Rabbim bir avazda sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin
Melikeozkan28 nisafrkn amin inşallah canım ama ben acaba idrar sandıgım bebegın suyu mu onu anlayamadım
Melikeozkan28 nisafrkn evet şeffaftı ondan korktum bıraz da yarın gıdıcem hastaneye sıkıntı yoktur umarım