Dimplesgirll Selam kızlar çok şükür oğlumu sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım burda en çok Doğum hikayelerini okumayı seviyorum bende sizle paylaşmak istedim . Öncelikle spinal sezeryan oldum ben sezeryan olmaktan çok korkan beni kesmelerini hiç istemiyordum hep normal Doğum istiyordum bu arada Gazi Üniversitesinde muayne oluyordum orda ztn hep normal doğumu teşvik ediyorlar isteğe bağlı sezeryan yok neyse ben son haftalara gittikçe bebek kilolu demeye başladılar baş çevresi büyük kilosu çok diyolardı 38+5 e kdr hep normal dediler en son 3856 gram ölçmüşlerdi baş çevresinde 2 hafta önde gözüküyordu Çarı muaynem yapıldı çatı müsayit ama açılma yok dediler 39+2 de tekrar gel dediler 39+2 günü gittim 4020 dediler ve 3 kez ultrason 2 kez çatı muaynesi yapıp sezeryana karar verildi bende bebeğime bişey olmasından korkup sezeryan olmaya karar verdim 28.06.18 tarihinde hazırlanıp gittik ameliyathane de herşey çok güzel geçti biraz korktum ama anestezi yapan kişi benle sürekli konuştu beni rahatlattı ilk önce herşeyi hissettim sondanın takılmasını falan biraz korktum hissetceksin ama acı olmayacak dediler üstümü kapadılar ve gerçekten ben hiçbirşeyi hissetmedim bebeğimin doğduğunu gördüm bi ağlamaya başladı bende onla beraber ağladım temizleyip yanıma yapıştırdılar sonra hemen onu götürdüler benim dikişlerim 40 dk ya yakın sürdü beni odaya çıkardılar oğlumu hemen getirip emzirmem için maşallah çok kuvvetli emiyordu ama tabi sütüm gelmedi damla damla kolostrum geldi hep emdirdim annem mama da verdi ertesi sürekli yürüdüm ertesi gün anca gaz yapabildim bol su içtim spinal sezeryan olmanın en kötü yanı çocuğunuzla böyle tam ilgilenememekte illa birinin destek olması lazım ameliyat yeri ağrıyor çnkü yatıp kalkıp oturmak zor tüm bu zorluklara rağmen dün taburcu olduk bugün sütüm gelmeye başladı çok şükür şimdi oğluşumla yanyanayız hep sormak istediğiniz bişey olursa seve seve yanıtlarım bu arada bebeğim 4 kilo değil 3700 doğdu başı da hiç öyle büyük değil ama doğar doğmaz kakasını yapmış herşeyde vardır bir hayır diyorum belki karnımda beklesem yapacaktı neyse darısı tüm bekleyenlere diyelim 🤱🤱
Nisanurr Hayırlı olsun kuzum Allah hayırlısıyla büyütmeyi nasip etsin 🦋 Benim Yiğit Aras’ıma adaş geldi 🤷♀️