Merhabalar. Bir önceki doğumumdaki travmam ve bu hamileliğimde kullandığım pıhtı önleyici iğneler sebebiyle doktorum sezaryen doğuma karar verdi. Fakat aklıma bir şey takıldı. Devlet/Şehir hastanesinde tek tip mi sezaryen yapıyorlar ? Anne bebek dostu denilen sezaryen tipi var mı yoksa o sadece özel hastaneye mi has? Yakın zamanda devlet ve ya şehir hastanesinde doğum yapan arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum.Bu arada Bursa Şehir Hastanesinde olacak doğumum Allah nasip ederse