islimm__66 Fasulyemm17 Valla insan içmiyim diyor ama tutamıyor kendini😁 Fasulyemm17 Bazen iki üç bardak içiyorum günde
Esra1139 islimm__66 iki üç bardak zararı olabilir haftada bir iki belki bişey olmazda abartmayın doktorlar içmeyin diyo bi bildikleri var demek ki
islimm__66 Esra1139 valla benim gittiğim doktor hiç şunu yeme içme demiyor sözde burda en iyisi o diyorlar ama beslenme ile ilgili hiç bişey demiyor bundan sonra daha dikkat ederim 😊
Esra1139 islimm__66 valla benim doktorum gittiğim ilk gün uyardı sonradan pişmanlık duyacağına içmemen daha iyi❤️
islimm__66 Esra1139 Haklısınız evet işte benim doktorum hiç bu konularda bişey demeyince bende içiyorum biri zararlı demişti sormak istedim bende ❣️😊