Morvy Hilalnavruz ben 23 te oldum cuma günüde 27 de olacağım 20 den sonra olmak lazım ve 30 a kadar vurunmak gerekiyor 2. dozuda
Hilalnavruz ecmelifinannesi benim hemşirem aradi biraz öncd 22 24 haftalari arasi birde 30 ilâ 38 haftalari arasi yapiliyr dedi
ecmelifinannesi Hilalnavruz gebe izlemem vardi bu hafta tetanoz aşı zamanın dedi yapıldı 1 ay sonra 2. Doz yapilacak diyip gün verdi bilemedim yani
birkedilianne Morvy Ay pardon kafa gitti😂 Ben güya kafamda 1 ay aralıkla yazdım diye düşünüyorum. Geçen ay 1. doz oldu. 27 sinde. Bu ayın 27sinde de 2. doz 🤗