Dün detaylı ultrasona girdim daha önce kendi doktorumda suyumun fazla oldugunu söylemişti, detaylıda üst sınırda cıktı cuma günü seker yüklemesi yaptırıcam karnım haftama göre fazla büyük aynı seyleri yasayıp saglıklı doğum yapan var mı erken doğum olacak diye çok korkuyorum😔bebeğimin hiç bir saglık sorunu görülmedi