Merhaba hanımlar. Az önce bir kız arkadaşım dan duyduğum şey: Doğumdan birkaç saat sonra hemşire ve dr gelip vajina bölgesinden kan boşaltma yapıyormuş. İlk defa böyle birsey duydum. Hasta bezi o yüzden alınıyormuş. Bu kulağa sacma gelen bilgi doğru mudur?