Ceyduygu sezeryan olucam 😊 Allah kısmet ederse pazartesi doğumum 😊 benim oğlanın Yoksa doğmaya niyeti Yok annem de hastanede çalışıyor sezeryana giriyor her gün normal olmamı istemedi. Daha iyi ama acı çekmeni izleyemem dedi. Annemden dolayı biraz içim rahat 😊