Merhaba kızlar, bende 20 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim. İlkinde sadece bio-oil kullanarak sıfıra yakın çatlakla bitirdim hamileliğimi. Şimdi hem sezaryen göbeğim hem de veremediğim kilolarım olduğundan ekstra bir önlem alma ihtiyacı hissettim ve L’occitane shea butter a başladım şu an çok memnunum. İki haftadır kullanıyorum ve karnım pamuk gibi 🌸