Ozgeanne ben komple tüm vücuduma sürüyorum, onun için ayrı bornoz aldım 1-2 saat öyle oturuyorum, sanırım kendim kokusuna alıştım evde de kimse olmadığı için kokuyla ilgili bişey söyleyen olmadı☺ sonra vücut emiyo zaten sanki nemlendirici sürmüş gibi yumuşacık oluyo, normal kıyafetlerimi giyiyorum, eşimde geldiğinde kokuyosun falan demedi hiç 😂