BaloglumM kesinlikle normal doğum yapmalisin sezeryani hayatin boyunca cekiceksin agrilarin olucak r0 günde dikmişler yeni yeni kaynamaya başlıyor kesilen bölgeyi hissetmiceksin sezeryandan sonra sütun 3 gün sonra felan geliyor birde herkese göre farklida kimisiniz hemen gelir bence normal doğum yapmalisin bende ilk normal yapamam diye sezeryan diyordum annenler eşim felan çok karşı çıktı zaten bebegimin kafası aşağıda kordon dolanmasi felanda yok şükür çatı muaynesi olup yapabilirmiyim yapamazmiyim doktorum soyluycek zaten çatin darsa sezeryan için gün verip konusacaktir eminim ki ama dar değilse bence normal dogumu secmelisin